dimecres, 13 de novembre del 2019

UN BALL D’HORMONES QUE EM FA BALLAR EL CAP

Avui hem començat aquest taller amb n’Eulàlia Torrà, és un taller molt interessant ja que ens fa pensar i reflexionar molt sobre aspecte que ens costa exterioritzar. Xerrarem d’aparell reproductor, adolescència, pubertat, canvis físics i de caràcter, de sexualitat i de tots aquelles qüestions que surtin durant les tres sessions que farem amb ella. Seguirem divendres i dilluns. Concretarem també un dia per fer una reunió amb les famílies.
Us convidam que en xerreu amb les vostres filles i fills.



3 comentaris:

  1. m'ha agradat molt ojala ho fessim 10 dies com escacs

    ResponElimina
  2. Hola soc na Miranda uwu i estic molt contenta amb aquest taller i estic en decord amb na nerea pero es molt guai

    ResponElimina
  3. a jo tambe magradat molt aquet taller,estic esperant al divendres per fer-lo altre vegade(de un altre "tema")

    ResponElimina