dimarts, 5 de febrer del 2019

JORNADA ESCACS INTERCENTRES

Aquest dimarts vam fer la primera trobada els centres CEIP Tramuntana, del CEIP Àngel Ruiz i Pablo i del CEIP Sa Graduada, per iniciat la tasca col·laborativa que tenim programada aquest trimestre per donar contunuïtat als escacs.

Els mestres vam decidir que el nostre blog serà el blog de referència i de comunicació entre els tres centres (així tots podem veure els comentaris i entrades que anam fent, estaran classificats com "escacs intercentres").

La jornada va ser un èxit, ja que tant l'alumnat va xalar molt, i el professorat va gaudir veient com 120 filletes i fillets de 3 centres diferents es coneixien, feien feina i tenien una gran predisposició i motivació!

Aquí hi ha un breu resum de la jornada:
9’15h: arribada
9’20h: dinàmica de presentació al pati.
9’45h: exposició del projecte
10h: Grups de 9 aprox per fer propostes pel dia de la trobada/diada.
10’30h: repàs normes de comportament/joc. Jugarem partides.
11’30h: pati
12'15h: comiat. Activitat en petit grup per fer un mural
Esperam que xaleu molt amb les fotos i vídeos que vam fer.
També agrair a l'escola d'Es Castell la gran acollida que ens van preparar! I des de Sa Graduada a n'en Tóbal per ajudar-nos amb les bicicletes!
Fèlix i Lluc (Tramuntana), Lluís, Núria, Assumpta i Vicenç (Àngel Ruiz i Pablo), Desi, Pepa, Marc i Miquel (Sa Graduada).




27 comentaris:

  1. Moltes gràcies!
    M'ho he passat molt bé faguent nous amics i jugant a escacs.
    Francina Fortuny Sintes.

    ResponElimina
  2. Bón dia soc na Nicol Todorova Budakova de la escola CEIP Angel Ruiz y Pablo de 5é A.Ma va encantar el reportatge i com esta editat.El Pasapalabra ma va encatantar pero crec que era un poc difícil.Aixo es sa meva opinió del reportatge i del Pasapalabra.Adéu.

    ResponElimina
  3. Hola soc en Marc Rocha Coll del l'escola Ceip Angel Ruiz i Pablo de la clase 5èA.El vostre reportage a estat molt divertit a jo ma gradat molt.El pasapalabra que heu fet a estat un poc difisil pero ma gradat.Fins un altre dia

    ResponElimina
  4. Hola soc n'Ariadna Martínez Palenciano de l'escola Àngel Ruiz i Pablo d'es Castell de la classe 5éA no vaig poder venir,m'agradat molt el reportatge. No hem creuria mai que haveu vingut amb bicicleta.M'agradat molt es "pasapalabra" tampoc vaig poder venir.Adeu.

    ResponElimina
  5. Hola soc na Triana Simonet Parrado, de s'escola Ángel Ruiz i Pablo de 5éA.
    Hem va agradar molt fer aquesta trobada a sa nostra escola.
    A classe vam fer es "Pasapalabra" i es molt divertit i un poc difícil per es nostro nivell.
    Una abraçada molt forta.<3

    ResponElimina
  6. Bon dia,som en David Triay de 5èA de l'escola Àngel Ruiz i Pablo. El reportatge que heu penjat al vostre blog m'ha agradat molt,sobretot els vídeos que heu penjat . També m'ha agradat molt el pasa palabra i havia unes preguntes que eran un poc dificils. Bueno en general m'ha agradat tot.Adeu

    ResponElimina
  7. Hola sóc en Pol Fornés Cabrera de s'escola CEIP Ángel Ruiz i Pablo (Es Castell) de sa classe de 5éA.M'ha agradat molt el vostre reportatge de sa jornada d'escacs ,m'ho vaig passar molt bé fent nous amics i fent les activitats tots junts.PD es "Pasapalabra" era molt difícil.Adéu.

    ResponElimina
  8. Hola soc na Sara Gayón Llopis de l'escola CEIP Àngel Ruiz i Pablo de 5éA.
    Els vídeos m'han agradat molt i es pasapalabra estava un poc difícil però a la vegada divertit.
    El dia en va agradar molt,¡ADÉU!

    ResponElimina
  9. Hola soc en Manel Cardona Luque,de la escola Ángel Ruiz i Pablo de la classe 5éA
    A jo m'ha agradat molt el vostre reportatge. El Pasapalabra m'ha semblat difícil però divertit.fins un altre.

    ResponElimina
  10. Hola som en Rai Ortega Fortuny de l'escola CEIP Àngel Ruiz i Pablo.
    Els reportatges en van agradar molt.Es "pasapalabra" era molt xulo però algunes preguntes eren difícils.
    Fins un altre deu.

    ResponElimina
  11. Hola som Daniel Roman Guillen l'escola CEIP Angel Ruiz i Pablo 5eA.
    A jo m'ha agradat molt com heu fet els vídeos i com heu muntat els vídeos.
    I es vostre pasapalabras a estat divertit però ha estat molt difícil.
    Deu .


    ResponElimina
  12. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. hola soc na DAYANA TRAYANOVA GEORGEVA de l'escola de Ceip Ángel RUIZ i Pablo de la classe de 5éA encara que no pogués anar per que tenia
    metge vaig veure els vídeos i man agradada molt estaven molt bé editats es pasapalabra era molt xulu algunes preguntes eren difícils.
    fins algun dia.

    ResponElimina
  14. Hola som en Luca Büdenbenbnder beniamin de l´ escole CEIP Àngel RUIZ i Pablo.Els reportatge de la jornade de escacs.Es pasapalabra era dìficil però mol divertit.
    Fins un altre deu.

    ResponElimina
  15. Hola som els i les alumnes de 5èB de Sa Graduada. Ens ho vam passar molt bé perquè vam fer moltes activitats divertides, conèixer molts amics i amigues, mai havíem fet una tasca amb altres escoles i vam xalar molt venint en bici.
    Esperam que prest ens tornem a trobar!

    ResponElimina
  16. Hola soc en Mohamed.De Angel Ruiz i Pablo. Els vídeos que vau penjar estaven hiper xulos.I adeu me lo hi pasat molt be.

    ResponElimina
  17. Hla som n'Aura i en Dorian, i ens an agradat molt els videos.

    ResponElimina
  18. M'ha agradat molt anar amb bicicleta soc n'Alejandro

    ResponElimina
  19. HOLA SÒC EN JAUME.
    A JO AQUELL DIA HEM VA AGRADAR MOLT PERQUE VAM ANAR A ESCASTELL AMB BICICLETA PER PASSAR UN DIA AMB LES ESCOLES DE ÀNGEL RUIZ I PABLO I TRAMUNTANA.VA SER UNA EXPERIENÇA MOLT DIVERTIDA.

    ResponElimina
  20. Hola soc n'omar i ma hagradat molt elsvídeos i ma hagradat molt aquesta esxursio

    ResponElimina
  21. hola ,jo vaig disfrutar molt amb la sortida!!!!!

    ResponElimina
  22. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  23. Hola soc n'omar i ma hagradat molt els vídeos. Farem una altre vega aquesta excursión?

    ResponElimina
  24. hola soc ALI VIURE UNA NOVA EXPERIENCIA AMB ALTRES FIETS I FIETES A SIGUT FANTASTIC EN ELS GRUPS TENIEM QUE CONEIXERMOS MHA AGRADAT MOLT FINS ALTRE DIA.

    ResponElimina
  25. Hola soc en Biel ,va ser molt divertit fer en bici es cami fins a Es Castell

    ResponElimina
  26. Hola som n'Hugo i en Paris mos va agradar molt la excurcio en bici i esperam ferne mes

    ResponElimina
  27. Marta:molt divertit, va ser un dia genial.

    ResponElimina